W dniach 4-6.09.2019 jak co roku poprowadziliśmy ambitny projekt dla naszego klienta z branży żywieniowej, łączący w dużej mierze elementy społecznej odpowiedzialności biznesu, co szczególnie nas cieszy.
Tak jak lubimy, naturalnie, aktywnie, sportowo i charytatywnie. Ale po kolei.
Łask, czyli województwo Łódzkie, większości z nas kojarzy się z bazą nowoczesnych odrzutowców F16, mało kto jednak wie, że jest to również miejsce z ogromnym potencjałem turystycznym. Przez te malownicze tereny przepływa rzeka Grabia, która jest jedną z najczystszych rzek w Polsce, jeżeli chodzi o jakość wody. Brzegi tej rzeki zostały przez naszą grupę bardzo dokładnie oczyszczone.
Miejsce, które wybraliśmy na pobyt dla grupy, to Columna Medica w dzielnicy Łasku zwanej Kolumną. Obiekt położony w środku sosnowego lasu, z bogatą ofertą zabiegów dla duszy i ciała, strefą spa oraz basenem.
Okres przygotowawczy do eventu grupa spędziła konkurując między sobą podczas przygotowanego przez nas Endomondo Challenge. Każda spędzona aktywnie minuta przybliżała grupę do celu, jakim było wsparcie dla przedszkola i jego podopiecznych.
Aktywność fizyczna przed eventem była przedsmakiem przed akcją sprzątania okolic rzeki Grabii, w sumie podczas prawie 4h akcji grupa zebrała aż 50 sześćdziesięciolitrowych worków pełnych śmieci. Od plastikowych opakowań, szklanych butelek, kartonów, kapsli itd. aż po przerdzewiały sprzęt taki jak odkurzacze, fotele i płyty CD. Cały publiczny teren na wysokości Plaży pod Bykiem, wokół koryta rzeki został wysprzątany co do najmniejszych papierków.
Po długiej akcji sprzątania, przyszła pora na odpoczynek. Korzystanie ze strefy spa, masaże, wspólne ognisko, pozwoliło grupie na chwilę odprężenia i zasłużonego wytchnienia.
Jako niespodziankę na koniec dnia, grupa została zaproszona do wspólnych oraz indywidualnych sesji zdjęciowych z dwójką profesjonalnych fotografów. Dopełnieniem sesji w stylu Natural Beauty, która odbyła się w sosnowym lesie na terenie hotelu są piękne zdjęcia, które uczestnicy dostali na pamiątkę.
O akcji sprzątania i charytatywnym podejściu poinformowany został Urząd Miejski, który całą akcję zaaprobował i wyraził swoją wdzięczność.
W sumie nasz event trwał 3 dni a akcja wyzwanie Endomondo przez całe wakacje, w sumie grupa podczas ćwiczeń z aplikacją spędziła 35 tysięcy minut, co niewątpliwie jest wynikiem wartym uznania.
Naturalnie, sportowo, ekologicznie i w zgodzie z naturą, tak właśnie przebiegał Marketing Challange, a my już wytężamy nasze głowy, panując co zaproponujemy przy następnej edycji.
Z nimi widzimy się po wakacjach, a z wami?